poniedziałek, 4 listopada 2013

Coś o mnie! :)

Witaj czytający człowieku! :D
Na początku tego posta chcę napisać, że ten post będzie trochę o tym co lubię robić i takie tam. :) Oczywiście w pierwszym poście się nawet nie przedstawiłam tylko od razu przeszłam do rzeczy :p!
Więc tak...
Mam na imię Dominika, mam 14 lat (wiem jest stara jak na tą grę xd). Mieszkam w województwie łódzkim. (nie mieszkam w mieście tylko na wsi, ale dla tych co sądzą, że na wsi jest nudno i głupio to się mylą, bo na wsi można robić duuuużo fajnych rzeczy, lepszych niż w mieście.)Zajmuję się nauką w gimnazjum (jestem w 2 gim.). Lubię grać  gry komputerowe. Moją ulubioną grą jest Minecraft jak i MovieStarPlanet! ♥ Poza graniem na komputerze lubię też grać w piłkę nożną, koszykówkę i inne gry. :) Nie lubię czytać książęk :C Zazwyczaj nie czytam lektur tylko streszczenie danej lektury. xD Teraz opowiem o moich zwierzakach. :) Mam 3 koty - 2 duże i jeden mały *-* Kiedyś dodam zdjęcie mojego małego kocurka :). Mam też chomika, którym od jakiegoś czasu zajmuje się mój młodszy brat :). W rodzinie mamy także psa (bernardyn) który wabi się Bary. A i jeszcze dodam, że moje koty zwią się tak: malutki to Orzeszek, jeden z dużych to Garfield, a drugi z dużych jest bezimienny. :p Chomik tak samo bez imienia jeszcze jest :p!

To by było na tyle w tym poście. :3 Mam nadzieję, że chociaż trochę już o mnie wiecie! :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz