poniedziałek, 4 listopada 2013

Co zrobić aby nie widzieć przyjaciół, którzy są online

Witam ponownie. :)
Pewnie zadawaliście sobie nie raz "Co zrobić aby mi nie lagowało MSP?", "Co zrobić aby przez chwile nie było widać dymków CTR?" odpowiedź jest prosta!
Klikamy na planetkę MSP, która znajduje się nad dymkiem CTR.
Robimy tak jak na obrazie pod tym tekstem.


Oto efekt!


Po zrobieniu tego wszystkiego mamy gwarantowane mniej lagów :). Oczywiście jeśli mamy włączony dźwięk MSP to słychać jeżeli ktoś akurat do ciebie napisał i możemy spokojnie odpisać mu przez pocztę. :)
Mam nadzieję, że pomogłam w rozwiązaniu problemu. Zapraszam do komentowania postów i oczywiście czytania ich! :D

3 komentarze:

  1. dziękuje teraz mi tak nie muli :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie, bardzo chciałabym widzieć znajomych online. ekran "zjechał" mi na dół, i nie widzę znaj online :/ Byłabym wdzięczna za pomoc, na msp nazywam się malwina konik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ci wyszło👯

    OdpowiedzUsuń