sobota, 26 października 2013

Konkurs "Horror Halloween"

Witam! :) Chciałabym przedstawić nowy konkurs na MSP Horror Halloween. :) Konkurs jest związany z nadchodzącym Halloween!!! :D

Konkurs wygląda tak:


Ciuchy:




 Ciuchów z okazji Halloween jest masa! Z resztą sami wiecie :D!

Moja kompozycja dla NIE VIPów:

 A to kompozycja od moviestarplanet dla VIP:  


 

To tyle o tym konkursie. Więcej o konkursiku zobaczysz na samym moviestarplanet. :)
Moim zdaniem konkurs jest dobry, lepszy od poprzedniego. Ciuchy są bardzo fajne, a niektóre straszne :O! Animacje też są super! :D Według mnie ten konkurs zasługuje na ocenę 5/5! ♥

6 komentarzy:

  1. Miałam wtedy konto.
    Nic nie kupiłam.
    Teraz żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym żałowała. I to bardzo.

      Usuń
  2. Szkoda, że nie miałam wtedy konta :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te rany na wymianę,rany ze szwami, piszcie na msp jak coś - Lijvia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szwe, kolczyki duchy i rany zszyte

    OdpowiedzUsuń